Świąteczne nastroje na przekór pogodzie :)

Brrr! Mokro, zimo, wietrznie i aura raczej listopadowa za oknem, niż przedświąteczna niestety... więc trzeba rozgrzewać się i świątecznie nastrajać we wnętrzach! Co niniejszym czynię :) Wczoraj nareszcie odfajkowałam pewną niemiłą sprawę, która psuła mi szyki i nie pozwalała w spokoju cieszyć się grudniowym oczekiwaniem - w końcu mogę odetchnąć i powolutku wczuwać się w świąteczną magię. Na dobry początek przygotowałam sobie zatem pyszną gorącą czekoladę...


...i wyłoniłam zwycięzcę mojego mikołajowego candy (jak zwykle poprosiłam o podanie mi liczby i tym razem trochę się naliczyłam, bo usłyszałam 49 :)! I już zrobiło się bardziej miło i świątecznie. Bo mój upominek leci do...
Home on the Hill!

Gratuluję i proszę jak najszybciej o adres, żeby zawieszki zdażyły dotrzec na czas :)) A ja już uciekam, będziemy razem z A. szykować dekoracje choinkowe :) No i delektować się czekoladą, mmmm... Ale jeszcze jeden post przed świętami się pojawi!


Pozdrawiam!
ushii

PS
W ramach uspokajania nerwów zrobiłam jeszcze maleńkie porządki i w efekcie kilka ostatnich drobiazgów wylądowało w moim kąciku wyprzedażowym (oj, znów tam baaardzo romantycznie :). Wiem, że teraz czas na świąteczne sprawunki raczej, ale może ktoś będzie na coś chętny?

PS2
Już dodaję do poprzedniego postu informacje skąd jest gwiazdka itd.

29 komentarzy :

  1. Aż mam ochotę na gorącą czekoladę :) z bitą śmietaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bita śmietana obowiązkowo, jak już szaleć z kaloriami to na całego :)

      Usuń
  2. Do mnie też doleciał czekoladowy zapach ... mhmhm ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam mlecznik! Piękne filiżanki, napiłabym się z nich takiej czekolady... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesłodki jest, prawda? Mój to cudny prezent od pewnej zakręconej foremkomaniaczki (pozdrawiam!) Chciałam później kupić jeszcze jeden, ale już nie udało się upolować... A filiżanki to świeżutki zakup, wpadły mi w ręce przypadkiem i to za przysłowiowy grosik, więc zaszalałam :)

      Usuń
  4. Smakowicie ta czekolada wygląda, oj smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, goraca czekolada;)))a w jakim cudnym wnetrzu podana;))gratuluje zwyciezcom:)))milego dekorowania w dalszych etapach magicznego oczekiwania;)) ja tez dzis juz nareszcie odetchneła, za mna Jasełka.... uff nareszcie koniec i troche odpoczynku;))pozdrawiam cieplo;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Też życzę zasłużonego odpoczynku i miłych przygotowań!

      Usuń
  6. czekolada w takich kubkach to sama radość nawet w takie pochmurne dni

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowity wpis:-) aż mam ochotę wyskoczyć do sklepu po czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszoty:) chętnie bym taką czekoladkę wypiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę rewelacyjną choinkę w tle! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, jak pysznie podana czekolada :>
    Pięknie u Was się robi :)
    udanych przygotowań życzę! :)
    Buziaki,
    Dagmara z Anielką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj czuć już święta i czekolada apetyczna. Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm wypisanym teraz taka czekoladkę :))) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam mniam :) w środku nocy takie pysznosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwycięzcy i dziękuję za zabawę :)
    Czekolada wygląda pysznie, nabrałam ochoty na taką bombę kaloryczną ;)
    A zdjęcia piękne, niezwykle klimatyczne!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt Uleńko dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech szczęście, radość i nadzieja, które niosą Święta Bożego Narodzenia towarzyszą Tobie przez cały rok!

    OdpowiedzUsuń
  18. Radosnych i spelnionych Swiatecznych dni,
    oraz Szczesliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń

  19. Zdrowych i spokojnych reszty Świąt dla Ciebie i Twoich Bliskich, a w Nowym Roku wszelkiej pomyślności!:)
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie! Niech taki i będzie nadchodzący Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  21. home on the Hill!! gratulację!!! zazdroszczę piekne etykietki :)
    Szczęśliwego Nowego roku Ushiii

    http://home-of-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to się stało, że ja rok podróżuję po blogosferze i...do Ciebie nie trafiłam?ale przegapiłam letnie wydanie green canoe:(piękny dom,zakochałam się w tych cudownych komódkach!
    Zostanę na zawsze!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ pyszna czekolada mmmmmmmmmmmm :)
    Gratuluje zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!